develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 این بار برای شما کاربران عزیز رمان ایرانی "آبرویم را پس بده "را قرار دادیم در زیر خلاصه ای از این رمان را بخوانید.

"اُرکیده نجفی" یک دختر تحصیل کرده است .  دختری که تو ناز و نعمت بزرگ شده و همه چیز داشته ، حتی آزادی بیش از حد ،و تو این بین با سپهر صولتی آشنا می شود . عاشق و دلباخته او می شود و کم کم رابطه ای شکل می گیرد که حداقل سرنوشت ارکید را به لجن می کشه . ارکید ناخواسته پا تو زندگی ای میگذارد که نمی دونه خودش اون رو انتخاب کرده یا سپهر . ارکید باردار می شود ولی خانواده ها کم کم می فهمند . بچه را تو دعوایی که به وجود میاد از دست می دهد همه چیز بهم می ریزد و در نهایت ارکید با سپهر ازدواج می کند . هردو خانواده سپهر و ارکید او را طرد می کنند . برای سپهر مشکلی نیست . آنقدر داردکه با کمک کارخانه اش زندگی خودش را بگذراند .


حالا سه سال از آن  روزها گذشته . ارکیده درکارخانه حاج رسولی مشغول به کار است و زندگی اش رو به سختی می گذرونه تو این بین امیر حافظ ، تک پسر حاج رسولی به خاطر سوء تفاهمی که پیش می آید بدجوری کمر به خراب کردن ارکیده می بندد . حالا باید دید آیا ارکیده می تواند به تنهایی و با تکیه به مردی مثل سپهر از پس زندگیش و امیر حافظ مغرور بر بیاد؟ 

 
 
 
 حجم فایل 2،02 مگابایت
تعداد صفحات 442

گزارش از سمیه مردانی
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:کتاب , انگلیسی , رمان , دانلود , آبرویم را پس بده, توسط بهزاد
کتاب الهه ناز سرگذشت دو خواهر دوقلوی زیبا، دلشکسته و عاشق، گیتی و گیسو است. در جلد اول گیتی خواهر بزرگ‌تر، بنا به حس مسئولیت می‌خواهد با چنگ و دندان گیسو، این یادگار خانوادگی را به خوشبختی نزدیک‌تر کند. بنابراین به جای او پرستاری از بیماری را به عهده می‌گیرد. با ورود این دختر به قصر بلورین منصور که دست روزگار او را نیز بارها محک زده، بازی دیگر تقدیر شروع می‌شود و عشقی متولد می‌شد. اما آتش حسادت مهرة این بازی را کیش و مات می‌کند و جلد دوم الهه ناز ورق می‌خورد.

 


قسمتی از جلد اول کتاب رمان الهه ناز اثر مریم اولیایی :
روزها بی توجه بما می گذرند . زمان بخاطر آدمها توقف نمی کند . چه بی رحم اند ثانیه ها ! چه قسی القلب اند دقایق ! چه روز شومی بود آن روز که برادرم علی ، خودش را بخاطر عشقش دار زد . آخر چرا؟ فائزه آنقدر برایش ارزش داشت که چهار نفر به پایش بسوزد ؟ او که رفت مادر هم به او پیوست . پدر دیوانه شد و گیسوهم آواره شدیم . خدایا این چه مصیبتی بود که بر سرمان آمد ؟ مگر چه گناهی مرتکب شده بودیم ؟ دخترک بی عاطفه با شوهرش خوش است و ما راهی دیاری ناشناخته . معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ماست . دو دختر زیبا ، تنها ، غریب و شبیه هم....

 

تعداد صفحه : ۴۳۲ صفحه
شابک : 9789643284626
سال نشر : ۱۳۸۷
نوبت چاپ : ۵
وزن : ۵۵۰
قطع : رقعی
 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

حجم فایل1.34 مگا بایت


گزارش از:سمیه مردانی

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب: کتاب , الهه ناز , مریم اولیایی , رمان , عاشقانه , دانلود , پی دی اف, توسط بهزاد

شب گذشته چند بسيجي در حال تردد در خيابان پيروزي بودند که فردي را با  با لباس يگان امداد تهران مشاهده کردند.
 
بسيجيان که به دليل پائين بودن سن فرد و بالا بودن درجه‌اش شک کرده بودند، موضوع را به کلانتري 128 تهران نو اعلام کردند. 

ماموران کلانتري سريعا خود را به موقعيت اعلام شده رساندند و مشاهده کردند که فردي با کتاني لباس ماموران يگان امداد پوشيده و در حالي که شايد 22 سال دارد، درجه‌اش سرهنگي است. 

به دنبال اين موضوع ماموران متهم را بازداشت کرده و جهت تحقيقات به کلانتري انتقال دادند. 

در کلانتري متهم که فاقد هرگونه مدارک نظامي بود، خود را به نام بيژن 23 ساله معرفي کرد و بيان داشت: قصد رفتن به خواستگاري را داشتم ولي دختر مورد علاقه ام عاشق ماموران يگان امداد تهران است و من هم براي اينکه بتوانم دل دختر و خانواده اش را به دست بياورم، لباس ماموران يگان امداد را پوشيدم و در حال رفتن به خواستگاري بودم، چراکه مي‌دانستم با اين اقدام حتما جواب دختر مورد علاقه‌ام مثبت است. 

رئيس کلانتري با بيان اينکه متهم به دليل جعل عنوان مامور به مقام قضايي معرفي شد به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هموطنان مي‌توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک که لباس نظامي به تن دارند، موضوع را به سامانه 110 اعلام کنند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب: پليس ، تهران ، امداد ، يگان ، کلانتري ، عشق ، دختر, توسط بهزاد

آقا جون! الهی قربونت بشم، تو که این همه کبوتر بی‌کس را زیر بال و پرخودت گرفتی و پناهشان دادی، زیر بال و پر این کبوتر جوان من «جواد» را هم بگیر، نگذار که برود روی بام غریبه‌ها بنشیند، فکر کن این «جواد» همان «جواد» خودت است.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


امام علی(ع) می‌فرمایند: پس آنگاه که زمینش را گسترد و فرمانش را صادر کرد، آدم را از میانه همه آفریدگانش برگزید و او را نخستین انسان در بوستان خلقت مقرر فرمود و در بهشت جایش داد و روزیش را فراوان ساخت، و او را از چیزهایی بازداشت.

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


 احساس می­کنم کاری را به خوبی انجام داده­ام، آدم با هوشی هستم، دوستی را می­شناسم که خیلی سریع راه حل مسائل روز مره را پیدا می­کند، آدم باهوشی است. در جلسات فوتبال هفتگی دوستی دارم که خیلی خوب بازی را هدایت می­کند، آدم باهوشی است. شخصی در فامیل داریم که با استفاده از وسایل معمولی چیزهای جالبی ساخته و استفاده های فراوانی از آنها می­کند. آدم باهوشی است.

واژه "باهوش" بارها در پاراگراف بالا به کار رفته است، هرکدام از نقش های فوق عمل متفاوتی با دیگری انجام می­دهد، نکته مشترک باهوش بودن فاعل می­باشد. هوش در زمینه های مختلفی قابل بیان و بررسی می­باشد، بر طبق آنچه یافته ها نشان می­دهند، افراد می­توانند در زمینه های حل مسائل درسی و ریاضی، خلاقیت و نو آوری، کارهای بدنی و فیزیکی، هنر و انجام اموری مانند رهبری و مدیریت گروه هوشمند باشند.

همه موارد گفته شده ظاهراَ ریشه در عملکرد مغز انسان دارند و مغز انسان است که با فعالیت های خود چنین موحتبی را در اختیار ما قرار می­دهد. مغزی که دارای دو نیم کره چپ و راست بوده و عملکرد هر نیم کره یکی از از زمینه های هوشمندی را کنترل می­کند.

کتاب : "چقدر با هوش هستید؟" نوشته آلفرد مانزرت با معرفی مفاهیم هوش، عملکرد هر نیم کره، روش هایی برای اندازه گیری هوش (IQ) به کمک برخی تستها بیان و آنها را تفسیر می­کند. امیدوارم مطالعه این کتاب کمکی در زمینه آشنایی با هوشمندی و روش هایی برای بهبود و افزایش هوشمندی در اختیار دوستان قرار دهد.

یاشار کاوسیان 7/3/1392

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1392برچسب:کتاب : , توسط بهزاد

 

 

 

ای کاش نفسم بودی

 

ای کاش نفسم بودی حتی نفس آخر

 

ای کاش که عشقت بود تنها هوسی درسر

 

ای کاش که قلب تو از جنس دلم می شد

 

یا ذره ای از عشقت در قلب من کم می شد...

 

http://www.uplooder.net/


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1392برچسب:حرف های خودمونی, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا